2013. március 15., péntek

Húsvéti köntösbe bújtatott vaníliás "karika"

Habár a jelenlegi zord időjárás távolról se emlékeztet a közelgő madárcsicsergős tavaszra, azért hótól és egyebektől függetlenül is hamarosan itt a Húsvét... Még nem igazán sikerült ráhangolódnom, de a gyerekek miatt nagyon kellene. Ma süti sütés volt porondon. Tegnap a boltban meg akart vetetni velem B. egy vödör vaníliás karikát, de nem AZT a kedvencet, hanem egy utánzatot. Így hamar hozzá is fogtam a lebeszéléshez :) Megegyeztünk, hogy ma közösen sütünk inkább olyat. Aztán az olyanból lett ilyen :) Mert bár a tészta a megszokott, a talpa csokis, de Húsvét közeledtével nyuszisakká változtak. Irtó lelkes volt, és gyakorlatilag 90%-ban ő is csinálta az egészet, én előre kimértem a hozzávalókat, ő összeöntögette, gyúrta, néha nyújtotta is, és szurkálta. A végén már csak igen apró falatok, pici virágok és nyulak születtek, amelyeket az aprónép lelkesen el is pusztított. Konkrétan csak azt láttam, hogy jött egy gyerek, huss el, jött a másik, huss el, de már jött vissza az első, huss, és így tovább :-) nem vicc, tényleg. Mi szeretjük, csoki nélkül is, csokival is. 
A receptet ITT találjátok hozzá. Vanília aroma helyett egy fél vanília rúd belsejét kapartam bele.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...